Mijn eerste week - Reisverslag uit Falls Creek, Australië van Ilse Bokhorst - WaarBenJij.nu Mijn eerste week - Reisverslag uit Falls Creek, Australië van Ilse Bokhorst - WaarBenJij.nu

Mijn eerste week

Blijf op de hoogte en volg Ilse

22 Juni 2015 | Australië, Falls Creek

Mijn eerste week:

Zo lieve mensen hier is dan eindelijk een berichtje van mij voor jullie, het heeft even geduurd maar dan heb je ook wat:D
Ik ben hier nu voor een week en het bevalt prima. Ik heb een goede vlucht gehad, het was lang maar het was prima alleen word je dat zitten zo zat.. Ik heb ongeveer 6 uurtjes geslapen van de 23 uur dat ik in een vliegtuig heb gezeten, slapen in een vliegtuig is niet heel chill moet ik zeggen je kan niet echt chill zitten/half liggen en je hebt totaal geen privacy. Dubai airport was mega groot en goedkoop haha! Kuala lumpur is heel anders dan Dubai een stuk “goedkoper”om het maar even zo te zeggen en Melbourne is prima. Ik hoefde nergens lang te wachten en kon mijn andere gates en terminals snel vinden. Van kuala lumpur naar Melbourne was een beetje een bumbie ride.. veel turbelentie, niet echt mijn ding het hele vliegtuig gaat heen en weer.. om zweet handjes van te krijgen haha!
Marko stond me op te wachten en we zijn naar zijn huis gereden wat ongeveer 45 minuten van Melbourne is. Hij woont erg mooi, je loopt de straat uit en je bent op het strand echt mega gaaf!
Ik heb geen jetlag gehad ( lucky me ) :D
De eerste dagen een bankaccount, wwcc ( working with children check ) en een telefoon abonnement gehaald. Ik ben zelf ook nog Melbourne in geweest mooie grote stad lekker rond gelopen. Marko en ik zijn ook naar “Heales ville” geweest een dierentuin waar je kangaroos en koala's kan zien echt te gaaf!! Ik heb onderweg ook wilde kangaroos gezien echt gaaf dat die beesten daar gewoon rond huppelen:D

Vrijdag met de bus naar Fallscreek gereden, we waren maar met 10 personen in een bus dus het was een kleine bus maar een goede reis gehad en het was een mooie reis.
Nu ben ik alweer 4 dagen in Falls Creek en het is leuk. Ik woon in Viking met nog ongeveer 40 andere mensen, ik deel mijn kamer nu met nog 3 andere meiden en misschien komt er nog 1 bij;)

Vrijdag kwam ik aan en heb ik meteen mijn uniform en skipas opgehaald. s'avonds ben ik meegegaan naar een tent waar ze in groepen ( ik denk wel 8 groepen van minimaal 8 personen ) Trivia spelen en geloof me ze zijn erg fanatiek! haha maar het was gezellig en heb veel mensen leren kennen.

Zaterdag rond gelopen en boodschappen gehaald ( man ik dacht dat Fiss niet goedkoop was maar hier ppff... veel te duur! )
Ook heb ik een wireless internet apparaatje gekocht omdat de normale wifi daar heel slecht is omdat iedereen dat gebruikt dus ik dacht Tsjaakkaa lekker mijn eigen internet.. nou ik kan je vertellen het is me vanmiddag pas gelukt om dat ding aan te krijgen.. mijn god wat een gedoe zeg... om er grijze haren van te krijgen maar het werkt nu :D.

Zondag heb ik geskied ondanks dat er maar 2 pistes open zijn maargoed het was prima te doen! smiddags ben ik met Danielle ( dame die ook les geeft in Fiss maar ze komt uit Australië ) gaan lopen naar de lake een erg mooi meer waar we omheen skiën, echt vet!

Vandaag had ik eigenlijk training maar dat is niet doorgegaan dus ben ik naar Albury geweest om mijn internet te activeren ( jeeehhh) en ik heb boodschappen gedaan bij Aldi ( jaaa die hebben ze hier ook wiehoee!! ) want dat is echt zoveel goedkoper dan boven op de berg! Leuke dag gehad!
Morgen heb ik wel training dus ik ben benieuwd wat me te wachten staat :D

Ik denk dat dit verslagje wel even genoeg is voor nu, ik hou jullie op de hoogte!!!

Dikkke kus voor iedereen!! XXXX

  • 22 Juni 2015 - 14:52

    Pap:

    Te gek kuike, een prachtige weergave van wat je hebt meegemaakt onderweg, en daarna de aankomst. Zijn er ook foto's te zien de volgende keer?

    Wij hebben al genoeg contact met watsapp.

    Ik stuur deze wel ff op naar mijn clubje, oke?


    Gr pap

  • 22 Juni 2015 - 15:15

    Patricia:

    Hoi Ilse,

    Leuk hoor dat verslag. Genieten maar.

    doei je tantje

  • 22 Juni 2015 - 15:50

    Ria Ballering:

    Hallo Ilse,
    Heel leuk wat van je te lezen, en je bent net zo enthousiast, als ik was toentertijd. Jij zit alleen in een ander gedeelte, maar het is een prachtig land, met heel vriendelijke mensen. Ik ga je in ieder geval volgen, en wens je een hele fijne tijd. Groetjes Bally.

  • 22 Juni 2015 - 17:00

    Ma:

    hallo wijfie leuk om je verslag te lezen zo blijven we lekker op de hoogte en kunnen we andere ook over je vertellen en kan ik jou ook wat schrijven Leen en marian zijn opa en oma geworden weet niet of het een jongen of meisje is konden we niet uit de naam opmaken het kindje heet marijne kan jongen of meisje zijn.Maar ga nog wel even bellen dus je hoort nog .Nog iets ander leuk nieuws we mogen met een klein groepje naar de receptie van yvon en nick komen gaaf he Heb de nieuwe vriend van sharron gezien ziet er wel aardig uit hij kan ook praten en hielp ook mee met de hapjes rondbrengen dat was het zo,n beetje tot schrijfs misschien dan met wat meer punten en komma,s dikke kus en groeten

  • 22 Juni 2015 - 19:46

    Lia Bol:

    Hoi Ilse.
    Leuk verslag moet je vol houden .we blijven je volgen .
    Veel plezier daar, maar dat is jou wel toevertrouwd . Ik kan me nu al verheugen op evt: foto's.
    Groetjes Lia.

  • 22 Juni 2015 - 20:01

    Wil Van Holsteijn:

    Hoi Ilse.
    Leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt daar. Ben benieuwd hoe het allemaal met skieën gaat, ligt er wel genoeg sneeuw? Je zal nog een heleboel gaan mee maken dus leuk om je te volgen.

    Groetjes Wil

  • 22 Juni 2015 - 20:53

    Kitty:

    Hallo Ilse

    Leuk om te lezen wat je allemaal beleeft daar, we blijven je ook volgen hoor.
    Hoe is het weer daar .

    Groetjes Kitty veel plezier


  • 23 Juni 2015 - 04:35

    Ilse Bokhorst:

    Wat een leuke reacties allemaal dank jullie wel!! leuk dat jullie mij willen volgen:D
    het weer was de eerste 2 dagen top zonnetje geen wolkje aan de lucht maar nu sinds gister is het mistig en het waait dus hopelijk hebben we snel wat meer sneeuw! ik ga ff uit zoeken hoe dat werkt met foto's enzo! XX

  • 23 Juni 2015 - 21:02

    Petra Brouwer:

    Hey Ilse, super dat je de eerste tijd zo goed doorgekomen bent! Leuk om te lezen! Lachen dat er zelfs een Aldi is! Had al eens gehoord dat het daar allemaal zo takkeduur was. Lang leve de Aldi! ;-)
    Ben erg benieuwd naar de vervolgverhalen! Heel veel plezier en succes!
    Ik blijf je volgen! Liefs, Peet

  • 25 Juni 2015 - 11:25

    Margreet Bokhorst:

    Wat een avontuur, Ilse. Fantastisch! Ben best wel een beetje jaloers. Ben je al een beetje gesetteld nu en ben je al aan het werk? Heel veel plezier en succes daar in ieder geval!

    Groetjes, Margreet

  • 02 Juli 2015 - 13:26

    Jan Brouwer:

    Hoi Ilse leuk om je verslag te lezen zo blijven wij ook op de hoogte. Bevalt het daar met je werk? Mooie foto`s hoor. Nou heel veel plezier en succes groetjes george en mildred ha,ha

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Falls Creek

Ilse

Actief sinds 08 Juni 2015
Verslag gelezen: 361
Totaal aantal bezoekers 4496

Voorgaande reizen:

08 Juni 2015 - 31 December 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: